Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učení vysokoškolských studentů v éře digitálních technologií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00075197" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00075197 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://eventworld.cz/akce/ict-veskolstvi-2014-71/profil-konference-ict-ve-skolstvi-2014" target="_blank" >http://eventworld.cz/akce/ict-veskolstvi-2014-71/profil-konference-ict-ve-skolstvi-2014</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učení vysokoškolských studentů v éře digitálních technologií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přináší výsledky výzkumného šetření autorů, které se zaměřuje na učení současné ?digitální generace? vysokoškolských studentů. Cílem přednášky je představit významné způsoby a strategie využívání ICT při studiu, které uvedeme v kontextu tzv. ?learning lives?. Jde o nové pojetí přístupu k učení, které sleduje učení studentů v různých kontextech a prostředích.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning of University Students in the Digital Era

  • Popis výsledku anglicky

    The lecture presents results of the research focusing on learning of the "digital generation" in higher education. The aim of the lecture is to introduce significant ways and strategies for the use of ICT in the learning process which will be discuss inthe context of "learning lives." It represents a new concept of the learning approach reflecting students learning in different contexts and environments.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů