Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

On definition characteristics of organizational learning in schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050018" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00050018 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    On definition characteristics of organizational learning in schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The text presents the theoretical outcome of the opening stage of a research project named Leadership in the Processes of Organizational Learning in Schools. The analysis is aimed at how the processes of organizational learning are generally defined anddeveloped and what is known about the reality of organizational learning in schools. The authors also see the quest for defining signs of organizational learning as another step towards an integrative theory of organizational learning, herewith commenting on the possible specifics of school practice.

  • Název v anglickém jazyce

    On definition characteristics of organizational learning in schools

  • Popis výsledku anglicky

    The text presents the theoretical outcome of the opening stage of a research project named Leadership in the Processes of Organizational Learning in Schools. The analysis is aimed at how the processes of organizational learning are generally defined anddeveloped and what is known about the reality of organizational learning in schools. The authors also see the quest for defining signs of organizational learning as another step towards an integrative theory of organizational learning, herewith commenting on the possible specifics of school practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F1197" target="_blank" >GAP407/10/1197: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Does Leadership Matter? Implications for leadership development and the school as a learning organisation.

  • ISBN

    978-963-306-111-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    147-157

  • Název nakladatele

    HUNSEM - University of Szeged

  • Místo vydání

    Budapest - Szeged

  • Místo konání akce

    Szeged

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku