Úloha školního psychologa v procesech organizačního učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00057632" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00057632 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úloha školního psychologa v procesech organizačního učení
Popis výsledku v původním jazyce
Autoři věnují pozornost pojmu a definicím organizačního učení, popisují proces organizačního učení dle vybraných teorií. Představují vybrané výsledky výzkumu zaměřeného na řízení organizačního učení ve školách. Aplikují poznatky na práci školních psychologů, zdůrazňují jeho roli v procesech organizačního učení.
Název v anglickém jazyce
Role of school psychologists in the processes of organizational learning
Popis výsledku anglicky
The authors pay attention to the notion and definitions of Organizational learning, its processes according to selected authors. They present selected results of their research focused on the management of organizational learning in schools. They emphasisis the role of school psychologists in processes of organizational learning in schools.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F1197" target="_blank" >GAP407/10/1197: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů