Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Support for organizational learning in Czech basic schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00066546" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00066546 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042813032977" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042813032977</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.09.194" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2013.09.194</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Support for organizational learning in Czech basic schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The authors present their own research on leadership in organizational learning. The aim of the research is to describe and grasp processes of leadership of organizational learning in Czech basic schools and to identify its contents and forms as well asimpediments and supportive interventions. Both qualitative and quantitative methodologies (case studies and questionnaires for headteachers and teachers) have been used to accomplish these objectives. The paper contains results obtained from the analysisof qualitative data aimed at the identification and description of factors facilitating processes of organizational learning in selected schools.

  • Název v anglickém jazyce

    Support for organizational learning in Czech basic schools

  • Popis výsledku anglicky

    The authors present their own research on leadership in organizational learning. The aim of the research is to describe and grasp processes of leadership of organizational learning in Czech basic schools and to identify its contents and forms as well asimpediments and supportive interventions. Both qualitative and quantitative methodologies (case studies and questionnaires for headteachers and teachers) have been used to accomplish these objectives. The paper contains results obtained from the analysisof qualitative data aimed at the identification and description of factors facilitating processes of organizational learning in selected schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F1197" target="_blank" >GAP407/10/1197: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    302-307

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Brusel

  • Datum konání akce

    25. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku