Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Organizational learning in Czech schools explored

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00066363" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00066363 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Organizational learning in Czech schools explored

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The text presents an advanced stage of processes of organizational learning in schools and their leadership, which is an empirical research funded by the Czech Science Foundation. The aim of the research is to find answers to questions of how organizational learning in schools is persued, what is specific about organizational learning in schools, and how it is managed and led. The text focuses on the metodological procedure from the qualitative stage of the survey to the quantitative as a crucial phaseof the research, showing its logic and some of its difficulties.

  • Název v anglickém jazyce

    Organizational learning in Czech schools explored

  • Popis výsledku anglicky

    The text presents an advanced stage of processes of organizational learning in schools and their leadership, which is an empirical research funded by the Czech Science Foundation. The aim of the research is to find answers to questions of how organizational learning in schools is persued, what is specific about organizational learning in schools, and how it is managed and led. The text focuses on the metodological procedure from the qualitative stage of the survey to the quantitative as a crucial phaseof the research, showing its logic and some of its difficulties.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F1197" target="_blank" >GAP407/10/1197: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Educational leaders as change agents: meeting an uncertain future: proceedings of the 21th Annual Conference of the European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management (ENIRDELM), Antalya, Turkey, 27th - 29thSeptember 2012

  • ISBN

    9786054483150

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    187-197

  • Název nakladatele

    Akdeniz University, Faculty of Education

  • Místo vydání

    Ankara

  • Místo konání akce

    Antalya

  • Datum konání akce

    27. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000330144300014