Reflexe a její podoba v procesu učení a osobnostně sociálním rozvoji
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050271" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00050271 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/nehybakolarhak.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/nehybakolarhak.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-42" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-42</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reflexe a její podoba v procesu učení a osobnostně sociálním rozvoji
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek pojednává o problematice reflexe a jejím významu ve zkušenostně reflektivním učení. Nabízí stručný přehled několika vzdělávacích konceptů využívajících reflexi a poukazuje na jejich společný základ. Teoretické vymezení problematiky v závěru obohacujeme o data shromážděná v rámci pilotního empirického šetření sledujícího podobu vedení reflexe v bezprostřední pedagogické realitě.
Název v anglickém jazyce
Reflection and its Form in Learning Process and Personal-Social Development
Popis výsledku anglicky
This paper discusses problems of reflection and its meaning in reflective experiential learning. It deals with a brief description of several educational concepts using reflection and points to their common base. We enrich the theoretical definition of the issue with the data collected in the pilotage empirical investigation pursuing the form of reflection in the form of immediate pedagogical reality.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GD406%2F09%2FH040" target="_blank" >GD406/09/H040: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
356-361
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Datum konání akce
5. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—