Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning democracy and participation in student community radio.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050290" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00050290 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning democracy and participation in student community radio.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Študentské rádiá ponúkajú bohaté prostredie pre informálne učenie a špeciálny priestor pre výchovu k občianstvu a demokracii. Ich vysielanie je postavené na aktivite a participácií dobrovoľníkov, a mojim cieľom je odhaliť ako tvorba v nich vytvára informálne učenie. Schugurensky(2006) sa zmieňuje o takýchto organizáciách ako o školách demokracie, a ja to potvrdzujem uskutočneným pilotným výskumom v troch študentských rádiách zo Slovenska, Českej republiky a Veľkej Británie. Dokazujem na štyroch znakoch,ktoré vykazujú tieto organizácie - rozhodovanie, spolupráca, mediálna gramotnosť a spolupatričnosť a zdieľaná identita. Mojim cieľom je ukázať ako je učenie sa demokracií úzko prepojené s komunikáciou a médiami.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning democracy and participation in student community radio.

  • Popis výsledku anglicky

    Študentské rádiá ponúkajú bohaté prostredie pre informálne učenie a špeciálny priestor pre výchovu k občianstvu a demokracii. Ich vysielanie je postavené na aktivite a participácií dobrovoľníkov, a mojim cieľom je odhaliť ako tvorba v nich vytvára informálne učenie. Schugurensky(2006) sa zmieňuje o takýchto organizáciách ako o školách demokracie, a ja to potvrdzujem uskutočneným pilotným výskumom v troch študentských rádiách zo Slovenska, Českej republiky a Veľkej Británie. Dokazujem na štyroch znakoch,ktoré vykazujú tieto organizácie - rozhodovanie, spolupráca, mediálna gramotnosť a spolupatričnosť a zdieľaná identita. Mojim cieľom je ukázať ako je učenie sa demokracií úzko prepojené s komunikáciou a médiami.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GD406%2F09%2FH040" target="_blank" >GD406/09/H040: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů