Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociálně vyloučení v procesu mezigenerační učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050627" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00050627 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociálně vyloučení v procesu mezigenerační učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je dílčí výstupem mého disertačního projektu, který je zacílen na popis a analýzu mezigeneračního učení u sociálně vyloučených osob. Téma sociálního vyloučení, jakožto konceptu, který je v dnešní době jedním z hlavních témat diskusí o sociálních systémech a boji s chudobou napříč celou Evropskou unií se zde propojuje s tématem mezigenerační transmise, konkrétně u osob, které se jsou výše jmenovaným jevem zasaženy nebo ohroženy. Příspěve akcentuje zejména teoretická váchodiska výzkumu a jeho první metodologické kroky, jak na úrovni kvantitativní, tak kvalitativní.

  • Název v anglickém jazyce

    Intergenerational learning of socially excluded persons

  • Popis výsledku anglicky

    The paper reports preliminary results of the author?s dissertation project involving description and analysis of intergenerational learning in socially excluded persons. The project partly builds on findings of the research survey addressing intergenerational learning in courses of non-formal education which has presented at 2010 Helsinki ECER conference. The paper combines social exclusion, a concept informing discussion on social systems and eradication of poverty across EU member states, with intergenerational transmission, specifically in persons suffering from or at risk of social exclusion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.

  • ISBN

    978-80-210-5774-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    484-488

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku