Učitelé učící se napříč generacemi: koncept a výzkumné přístupy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00066421" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00066421 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učitelé učící se napříč generacemi: koncept a výzkumné přístupy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je teoretickou sondou do problematiky mezigeneračního učení ve škole, přičemž škola je zde vnímána jako specifické pracoviště. Cílovou skupinou jsou učitelé jakožto aktéři mezigeneračního učení na pracovišti. Teoretická studie uvádí východiskaproblematiky mezigeneračního učení a zvažované metodologické přístupy, plánované pro empirickou část výzkumného projektu Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích (2013-2016) GAČR 13-07234S.
Název v anglickém jazyce
Intergenerational learning of teachers: theoretical framework and methodological approaches
Popis výsledku anglicky
Contribution a theoretical probe into the issue of intergenerational learning in school, and the school is perceived here as a specific workplace. The target groups are teachers as actors intergenerational learning in the workplace. Theoretical study says starting intergenerational learning issues and methodological approaches considered, planned for the empirical part of the research project Intergenerational learning in different social environments (2013-2016) GA 13-07234S.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA13-07234S" target="_blank" >GA13-07234S: Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů