Model role ředitele školy v procesu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00055648" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00055648 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Model role ředitele školy v procesu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Popis výsledku v původním jazyce
Na základě poznatků odborníků na oblast managementu, vedení škol a dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků byl vytvořen model role ředitele školy v oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Pro ověření některých dílčích aspektů vytvořenéhomodelu bude proveden kvantitativní výzkum. Pro tyto potřeby je vytvářen konkrétní dotazník. Hlavním cílem výzkumného projektu je poznat a popsat roli ředitele české základní školy v procesu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a zjistit, co nejvíce ovlivňuje činnost ředitele školy v oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Výsledky výzkumného projektu budou sloužit jako jedno z východisek pro stanovení dalšího postupu při dotváření koncepce dalšího vzdělávání pedagogických pracovníkův České republice.
Název v anglickém jazyce
Model of head teacher?s role in the process of Further education of teaching staffing elementary school
Popis výsledku anglicky
Based on the findings of experts in the field of management, school management and further education of teaching staff, a model of the head-teacher`s role in the process of further education of teaching staff has been created. To verify some particular aspects of the model, a quantitative research will be carried out using a specific questionnaire. The main objective of the research is to identify and describe the role of the headmaster at Czech elementary schools in the process of further education ofteaching staff, and find out what affects the role of the headmaster in further education of teaching staff the most. The results of the research will serve as a base to determine further steps in completing the design of further education of teaching staff in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodní vědecké konference celoživotního vzdělávání ICOLLE 2011
ISBN
978-80-7375-535-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
335
Strana od-do
19-28
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Křtiny
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—