Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Model role ředitele školy v procesu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00055648" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00055648 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Model role ředitele školy v procesu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na základě poznatků odborníků na oblast managementu, vedení škol a dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků byl vytvořen model role ředitele školy v oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Pro ověření některých dílčích aspektů vytvořenéhomodelu bude proveden kvantitativní výzkum. Pro tyto potřeby je vytvářen konkrétní dotazník. Hlavním cílem výzkumného projektu je poznat a popsat roli ředitele české základní školy v procesu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a zjistit, co nejvíce ovlivňuje činnost ředitele školy v oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Výsledky výzkumného projektu budou sloužit jako jedno z východisek pro stanovení dalšího postupu při dotváření koncepce dalšího vzdělávání pedagogických pracovníkův České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Model of head teacher?s role in the process of Further education of teaching staffing elementary school

  • Popis výsledku anglicky

    Based on the findings of experts in the field of management, school management and further education of teaching staff, a model of the head-teacher`s role in the process of further education of teaching staff has been created. To verify some particular aspects of the model, a quantitative research will be carried out using a specific questionnaire. The main objective of the research is to identify and describe the role of the headmaster at Czech elementary schools in the process of further education ofteaching staff, and find out what affects the role of the headmaster in further education of teaching staff the most. The results of the research will serve as a base to determine further steps in completing the design of further education of teaching staff in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference celoživotního vzdělávání ICOLLE 2011

  • ISBN

    978-80-7375-535-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    335

  • Strana od-do

    19-28

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku