Media Literacy: New Agendas in Communication
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00056499" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00056499 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://pro.inflow.cz/media-literacy-new-agendas-communication" target="_blank" >http://pro.inflow.cz/media-literacy-new-agendas-communication</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Media Literacy: New Agendas in Communication
Popis výsledku v původním jazyce
Editorka publikace ?Media Literacy: New Agendas in Communication?, profesorka Kathleen Tyner, pracuje jako odborná asistentka Katedry komunikací na Texaské univerzitě v Austinu. Vede kurzy v oblasti nových médií a mediální gramotnosti. Současně se také zabývá výzkumem v této oblasti - speciálně se zaměřuje na hodnocení a rozvoj nových médií, mediální umění a STEM programy. Její působení zahrnuje i spolupráci na mezinárodních projektech. Je autorkou, spoluautorkou a editorkou řady knih, článků a učebníchmateriálů souvisejících s novými médii, včetně mediální gramotnosti a gramotnosti v digitálním světě.
Název v anglickém jazyce
Media Literacy: New Agendas in Communication
Popis výsledku anglicky
Editor of the publication "Media Literacy: New Agendas in Communication," ProfessorKathleen Tyner, works as an assistant professor of communications at the University of Texas at Austin. He leads courses of new media and media literacy. She is also engaged in research in this area - specifically focuses on the evaluation and development of new media, media arts and STEM programs. Her works in collaboration on international projects. She is the author, co-author and editor of numerous books, articles andteaching materials related to new media, including media literacy and literacy in the digital world.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ProInflow: časopis pro informační vědy
ISSN
1804-2406
e-ISSN
—
Svazek periodika
roč. 2
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
"nestránkováno"
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—