Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunitní média jako nový nástroj pro rozvoj finanční gramotnosti v ČR : možnosti a výzvy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F12%3A00059639" target="_blank" >RIV/00216224:14230/12:00059639 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunitní média jako nový nástroj pro rozvoj finanční gramotnosti v ČR : možnosti a výzvy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přednáška zhodnotila rámec současných českých médií pro rozvoj finanční gramotnosti, zdůraznila teoretické koncepty i empirické studie, které ukazují na jeho meze. Jako možnou novou alternativu k práci s potenciálně či skutečně sociálně vyloučenými skupinami nabízí komunitní média - ta byla v přednášce vymezena a charakterizována ve vztahu k současnému českému mediálnímu prostředí. Možnosti využití komunitních médií byly demonstrovány na vybraných aspektech finanční gramotnosti, a to včetně konstrukce sociální identity problémových skupin. Přednáška představovala původní výstup k tématu na základě dlouhodobějšího výzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    Community media as a new instrument for the financial literacy improvement : possibilities and challenges

  • Popis výsledku anglicky

    This conference lecture evaluated contemporary czech media as an instrument of the financial literacy. Author pointed out actual theoretical concepts and results of empirical research related to the topic. The author presented community media as a possible alternative for the media literacy and stressed their place in the czech media space. Possibilities of use as an instrument for community self-improvement and self-developement were demonstrated on sample aspects of the financial literacy, included the social identity construction issue. This lecture was original result of authors' long-term research.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů