Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogické vedení školy v pojetí ředitelů základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00057636" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00057636 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogické vedení školy v pojetí ředitelů základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o pedagogickém vedení školy z pohledu ředitelů základních škol. V první části textu je stručně vymezena oblast pedagogického vedení a jeho možných konotací pro chod školy. V druhé obsáhlejší části jsou popsány výsledky kvalitativního empirického šetření ředitelů škol. V článku je řešena zejména otázka, jaké používají ředitelé strategie vedení v oblasti pedagogického procesu a jak tyto strategie ovlivňují práci a celý prostor ve škole.

  • Název v anglickém jazyce

    Pedagogické vedení školy v pojetí ředitelů základních škol

  • Popis výsledku anglicky

    This article comments on instructional leadership at basic schools from the viewpoint of headteachers. The opening part of the text briefly outlines pedagogical leadership and its potential connotations for school operation. In the subsequent part, moreextensive, the results of a qualitative empirical research about headteachers are described. The article especially inquires into which leadership strategies are used by headteachers in the educational process and how these strategies can affect the workand the environment of the school.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F1197" target="_blank" >GAP407/10/1197: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Orbis scholae

  • ISSN

    1802-4637

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    roč. 5

  • Číslo periodika v rámci svazku

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    27-43

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus