Negative election campaining - language strategies in Czech language
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00076319" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00076319 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
bulharština
Název v původním jazyce
Negativnata predizborna kampanija - pogled kăm ezikovite strategii v češki ezik
Popis výsledku v původním jazyce
Dokladăt predstavjava strategiite na izbor na ezikovi sredstva za celite na negativnata predizborna kampanija v češki ezik predi izborite prez 2010 godina.
Název v anglickém jazyce
Negative election campaining - language strategies in Czech language
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the strategy of the choice of different language means that serve negative political campaigning in Czech language. It is presented on examples from billboards before the elections in 2010.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Paisievi četenija. Istorija i săvremenno săstojanie na bălgarskija ezik; Obšto i sravnitelno ezikoznanie; Edinadeseti polsko-bălgarski kolokvium, Plovdiv, 26?30 noemvri 2010. Naučni trudove, 2010 ? Filologija
ISSN
0861-0029
e-ISSN
—
Svazek periodika
48
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
BG - Bulharská republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
206-214
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—