Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Online technologie v dnešní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00068169" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00068169 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Online technologie v dnešní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vývoj online technologií v poslední době přináší pro výuku jednu obrovskou výhodu ? učitelé nemusí nutně používat složité a drahé technologie, ale mohou si vybrat ze široké škály služeb dostupných (zdarma) na internetu a ty pak používat ve výuce v souladu s vlastním pojetím výuky. V tomto článku autor vysvětluje, co je vhodné brát v úvahu, chtějí-li učitelé využívat online technologie v běžné školní výuce. Dále se zaměří na příklady online technologií, jejichž možnosti autor ukazuje v rámci pedagogickétypologie.

  • Název v anglickém jazyce

    Online technologies in present schools

  • Popis výsledku anglicky

    The development of online technologies has brought to teach one huge advantage - the teachers do not necessarily have to use complex and expensive technology, but they can choose from a wide range of services available (free) on the Internet and they will use in teaching according to their own approaches to teaching. In this article the author explains what is to be taken into account if teachers want to use online technologies in school education. Furthermore, the focus on examples of online technologies, the author shows the possibilities in educational typology.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Řízení školy

  • ISSN

    1214-8679

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    21-23

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus