Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Impulsy pro hudební edukaci v mateřských školách - co změnila pandemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43965775" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43965775 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://vydavatelstvi.pedf.cuni.cz/index.php/2022/08/19/teorie-a-praxe-hudebni-vychovy-vii-sbornik-prispevku-z-konference/" target="_blank" >https://vydavatelstvi.pedf.cuni.cz/index.php/2022/08/19/teorie-a-praxe-hudebni-vychovy-vii-sbornik-prispevku-z-konference/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Impulsy pro hudební edukaci v mateřských školách - co změnila pandemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek přináší dosud nepublikované výsledky výzkumu prováděného mezi učitelkami mateřských škol ve školním roce 2020/21. V šetření, rozděleném na několik etap, jsme se zabývali tím, jak se změnila výuka hudební výchovy v době pandemie covid-19. Předkládám zjištění, zda a jak byly v době distanční výuky realizovány hudební činnosti a co bylo podkladem pro přípravy učitelů v období tohoto nového způsobu vzdělávání. Zkoumali jsme četnost zastoupení jednotlivých zdrojů edukačních materiálů, ze kterých pedagogové čerpali náměty a inspiraci pro vlastní práci. Zabývali jsme se vlivem pandemie na způsob vytváření příprav učitelů, neboť ti během distanční výuky začali velmi širokou měrou využívat digitální technologie. Tato didaktická studie dokumentuje způsob vytváření výukových materiálů během distanční výuky, využívání technických prostředků i způsob získávání zpětné vazby na nové výukové situace. V závěru jsou diskutovány otázky zapojení vysokoškolských učitelů do procesu vytváření edukačních zdrojů pro komunitu pedagogů mateřských škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Impulses for music education in kindergartens – what has changed due to the pandemic

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution brings freshly new, not yet published results of research made among the kindergarten teachers in 2021. In our survey divided into several stages we have focused on how teaching of music education changed during the pandemic of Covid-19. We have presented our observations whether and how music activities were realized during online learning and what preparation materials teachers used throughout the period of this new method of education. We have investigated frequency of representation of individual sources of educational materials used by educators to find topics and inspiration for their own work. We have dealt with the impact of the pandemic on how the teachers prepared their instruction materials as they started to use digital technologies in a large extent during online learning. This didactic study documents the way of creation of teaching materials during the online learning, the use of technologies as well as the way of receiving feedback on the new teaching situations. The conclusion discusses the issues of involvement of university teachers in the process of creation of educational sources for the community of kindergarten educators.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů