Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hudební činnosti v mateřských školách v době pandemie covid-19

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F21%3A43962767" target="_blank" >RIV/49777513:23420/21:43962767 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/hudebnivychova/" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/hudebnivychova/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hudební činnosti v mateřských školách v době pandemie covid-19

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Didaktická studie se zaměřuje na způsob vzdělávání v mateřských školách v oblasti hudební výchovy během pandemie covid-19 (od března 2020 do května 2021). Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, zda a jakým způsobem ovlivnila pandemie realizaci hudebních činností s dětmi předškolního věku při prezenční i distanční výuce a jak se s novou situací vyrovnávaly učitelky i další odborný personál mateřských škol. Výzkum využívá kvantitativní i kvalitativní přístup ke zpracování dat, která byla shromážděna pomocí dotazníků. Výzkumu se zúčastnilo 567 respondentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Musical activities in kindergartens during the COVID-19 pandemic

  • Popis výsledku anglicky

    This didactic study is focused on the method of music education in kindergartens during the COVID-19 pandemic (March 2020 through May 2021). The aim of the research survey is to determine whether and how the pandemic affected realization of musical activities with pre-school children both in face-to-face and online learning, and how teachers and other kindergarten professional staff coped with the new situation. The research has been using quantitative and qualitative approach to processing of the data collected using questionnaire surveys. Five hundred and sixty-seven respondents took part in the research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Hudební výchova

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    29/2021

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    20-23

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus