Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F21%3A43963945" target="_blank" >RIV/49777513:23420/21:43963945 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_13_2021_web" target="_blank" >https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_13_2021_web</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zaměřuje na učební strategie, které si studenti se specializací Učitelství pro mateřské školy osvojili při distanční výuce dvousemestrálního bloku předmětů &quot;hudební výchova pro MŠ&quot; a dále využili v předmětu DIMŠ1 (didaktika hudební výchovy pro MŠ). Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké studijní opory byly studenty během distanční výuky nejvíce využívány, které části učiva činí studentům potíže a co bylo součástí úspěšných učebních strategií. Výzkumné šetření kombinuje kvalitativní i kvantitativní přístup a vychází z výpovědí studentů uvedených v dotazníku.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching strategies of university students during distance learning - didactic study

  • Popis výsledku anglicky

    The study is focused on learning strategies mastered by students of the study programme “Kindergarten Pedagogy” during distance learning of the two-term unit Music Education in Kindergartens and further used in the subject of DIMŠ1 (Didactics of Music Education 1). The aim of the research is to find out what study materials were used by students the most during distance learning, which parts of curriculum troubled them, and which were the successful learning strategies. The research survey combines both the qualitative and quantitative approach based on responses of students listed in the questionnaire.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Aura musica

  • ISSN

    1805-4056

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    13

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    95-100

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus