Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F21%3A43963945" target="_blank" >RIV/49777513:23420/21:43963945 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_13_2021_web" target="_blank" >https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_13_2021_web</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zaměřuje na učební strategie, které si studenti se specializací Učitelství pro mateřské školy osvojili při distanční výuce dvousemestrálního bloku předmětů "hudební výchova pro MŠ" a dále využili v předmětu DIMŠ1 (didaktika hudební výchovy pro MŠ). Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké studijní opory byly studenty během distanční výuky nejvíce využívány, které části učiva činí studentům potíže a co bylo součástí úspěšných učebních strategií. Výzkumné šetření kombinuje kvalitativní i kvantitativní přístup a vychází z výpovědí studentů uvedených v dotazníku.
Název v anglickém jazyce
Teaching strategies of university students during distance learning - didactic study
Popis výsledku anglicky
The study is focused on learning strategies mastered by students of the study programme “Kindergarten Pedagogy” during distance learning of the two-term unit Music Education in Kindergartens and further used in the subject of DIMŠ1 (Didactics of Music Education 1). The aim of the research is to find out what study materials were used by students the most during distance learning, which parts of curriculum troubled them, and which were the successful learning strategies. The research survey combines both the qualitative and quantitative approach based on responses of students listed in the questionnaire.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Aura musica
ISSN
1805-4056
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
13
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
95-100
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—