Tvůrčí psaní a studium literatury - nástin typologie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00068693" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00068693 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tvůrčí psaní a studium literatury - nástin typologie
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek zkoumá možnosti využití tvůrčího psaní jako nástroje poznávání při výuce literatury a rozvíjení čtenářských dovedností studentů. Popisuje různé typy cvičení ve vztahu k fázím literárního procesu a vysvětluje, proč může být tvůrčí psaní vhodnýmnástrojem výuky literatury také na vysoké škole.
Název v anglickém jazyce
Creative Writing and Literary Studies - a Typological Outline
Popis výsledku anglicky
Analysing the possibilities of creative writing as a tool of cognition in the literary studies and in the process of developing reading literacy, this paper describes various types of creative writing activities due to the phases of the literary processand argues, why using of creative writing could be eligible in the educational process even at the university level.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů