Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tvůrčí psaní a studium literatury - nástin typologie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00068693" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00068693 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tvůrčí psaní a studium literatury - nástin typologie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek zkoumá možnosti využití tvůrčího psaní jako nástroje poznávání při výuce literatury a rozvíjení čtenářských dovedností studentů. Popisuje různé typy cvičení ve vztahu k fázím literárního procesu a vysvětluje, proč může být tvůrčí psaní vhodnýmnástrojem výuky literatury také na vysoké škole.

  • Název v anglickém jazyce

    Creative Writing and Literary Studies - a Typological Outline

  • Popis výsledku anglicky

    Analysing the possibilities of creative writing as a tool of cognition in the literary studies and in the process of developing reading literacy, this paper describes various types of creative writing activities due to the phases of the literary processand argues, why using of creative writing could be eligible in the educational process even at the university level.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů