Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Týmové hry v e-learningu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00086868" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00086868 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yc-gQZQiD_Q&list=PL-HWYSwwjU54f6TfnSU2K_xSxaD9JM4qz&index=8" target="_blank" >https://www.youtube.com/watch?v=yc-gQZQiD_Q&list=PL-HWYSwwjU54f6TfnSU2K_xSxaD9JM4qz&index=8</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Týmové hry v e-learningu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se vztahuje na fungování studijní skupiny MU Game Studies, která samovolně vznikla jako iniciativa studentů různých oborů Masarykovy univerzity. Pojednává o tom, v jakých souvislostech bychom mohli uvažovat o týmové hře a e-learningu s využitímpříkladů z našich podmínek. V rámci přednášek a při organizaci konferencí se snažíme kultivovat diskurz mladého vědního oboru herních studií a přiblížit ho většinové společnosti i médiím. Navrhujeme možná využití her tak, aby lidem byly ku prospěchu a daly se prakticky zapojit v různých oblastech života společnosti či jednotlivců. Ve vlastním sdružení se snažíme nabídnout alternativu k běžným způsobům kompetice v podobě efektivnějších a produktivnějších týmových, resp. kooperativních principů her určených nejen pro zábavu, tréning či ke vzdělávání, ale i v pracovních a tvůrčích procesech.

  • Název v anglickém jazyce

    Team games in e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    The talk refers to the functioning of the study group MU Game Studies, which spontaneously arose as an initiative of students of various disciplines at Masaryk University. We discuss in what circumstances we might think about team play and e-learning using examples from our context. In the lectures and during the organization of conferences we are trying to cultivate the discourse of young scientific field of game studies and bring it closer to mainstream society and the media. We propose possible usesof games, so that they benefit people and could be practically involved in the various sectors of society and even for individuals. In our group we are trying to offer an alternative to conventional methods of competition in the form of more efficient and productive team play or cooperative principles in games designed not only for entertainment, training and education, but also for work and creative processes.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů