Akontabilita školních poradenských pracovišť? Z výzkumu inkluze ve školách.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00076716" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00076716 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Akontabilita školních poradenských pracovišť? Z výzkumu inkluze ve školách.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o akontabilitě ve školním prostředí, diskutuje možnosti skládání účtů školních poradenských pracovišť a dokládá tyto snahy daty z výzkumu zaměřeného na inkluzi ve školním vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Accountability of school counselling centers? The research on inclusion in schools.
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the accountability in the school context, it offers s discussion on the accountability of school counselling centers. It is based on the data drawn from the research project focused on inclusion in schools.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LG13051" target="_blank" >LG13051: Zajištění účasti českých psychologů v řídících orgánech mezinárodních společností oboru psychologie</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů