Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Předpoklady absolventů gymnázia k ekonomickému vzdělávání na terciární úrovni

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F13%3A%231003896" target="_blank" >RIV/71226401:_____/13:#1003896 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Předpoklady absolventů gymnázia k ekonomickému vzdělávání na terciární úrovni

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou přechodu absolventů oboru Gymnázium do terciárního vzdělávání se zaměřením na podnikovou ekonomiku a účetnictví. Pozornost je věnována analýze obsahu učiva oboru Gymnázium se zřetelem na implementaci ekonomického vzdělávání. Příspěvek uvádí možnosti vytvoření předpokladů absolventům ke studiu podnikové ekonomiky a účetnictví. Šetření se zabývá prostupností Gymnázia Jihlava s Vysokou školou polytechnickou Jihlava. Příspěvek uvádí doporučenou implementaci finančního řízení podniku a účetnictví pro gymnázia.

  • Název v anglickém jazyce

    Groundwork of grammar school graduates

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with problems of change over grammar school graduates? to the tertiary education, which it is focused on business economics and accounting. It has been focused on analysis of curriculum of grammar school including implementation of economic education. This paper discusses possibilities of creation groundwork graduates? of study of business economics and accounting. The disquisition deals with permeability of Grammar school Jihlava with College of Polytechnics Jihlava. This paper introduces recommended implementation of corporate financial management and accounting for grammar schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    QUAERE 2013

  • ISBN

    978-80-905243-7-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1523-1532

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku