Komunikační dovednosti žáků sekundárního vzdělávání: Význam komunikace pro přechod do terciéru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F14%3A%230000316" target="_blank" >RIV/71226401:_____/14:#0000316 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační dovednosti žáků sekundárního vzdělávání: Význam komunikace pro přechod do terciéru
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje pohled na současný stav komunikačních dovedností žáků gymnázia a obchodní akademie. Zabývá se významem komunikace v kontextu přechodu absolventů do terciárního vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Communication skills of the secondary education students: Importance of the communication for change over to the tertiary level
Popis výsledku anglicky
This paper presents the current state of communication skills of the grammar school and the secondary business school students. It deals with importance of the communication in the context of the change over graduates' to the tertiary education.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
20-26
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—