Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunitní školy - příležitost pro rozvoj školské sociální práce?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17200%2F13%3AA1401804" target="_blank" >RIV/61988987:17200/13:A1401804 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunitní školy - příležitost pro rozvoj školské sociální práce?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Snahou příspěvku je poukázat na to, jaký význam může mít komunitní přístup a aplikace školského komunitního modelu na rozvoj školské sociální práce. Ve svém příspěvku se budu věnovat posouzení otázky, zdali prostředí komunitní školy může nabídnout příležitosti pro rozvoj školské sociální práce. Příspěvek je nejdříve zaměřen na představení komunitních škol, přičemž pozornost je věnována i pohledu do historie komunitních škol ve Spojených státech, Velké Británii, Německu; a následně nabízí pohled na rozvoj komunitních škol v České republice. Závěr příspěvku se věnuje zamyšlení nad pracovní pozicí koordinátora komunitního vzdělávání v komunitní škole a otázkou, zdali by tuto pozici mohl vykonávat sociální pracovník.

  • Název v anglickém jazyce

    Community Schools - an Opportunity fod Development of School Social Work?

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this article is to highlight the importance of community approach and application of the community school model in a development of school social work. In my article, I will discuss the question, whether the environment of community schools can offer opportunities for the development of school social work. The article is first focused on introduction of community schools, on their historical development in the United States, Great Britain, and Germany. Then I offer the view on the developmentof community schools in the Czech Republic. Conclusion of the article is devoted to reflection on the work position of coordinator of community education in community school.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sociální práce/Sociálna práca

  • ISSN

    1213-6204

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    50-63

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus