Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Romští žáci na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00076762" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00076762 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Romští žáci na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabýval problematikou mocenských konstelací v pedagogické komunikaci mezi romskými žáky a jejich učiteli. Výzkum, který jsem realizovala byl zaměřen na pedagogickou komunikaci mezi romskými žáky a jejich učiteli. Výzkum byl realizován na základě etnografického pozorování třídního kolektivu na základní škole. Na základě dat z výzkumu jsem stanovila pět mocenských konstelací, které se v pedagogické komunikaci vyskytovaly. Mocenské konstelace nesly názvy: Já jsem tady šéf, Hrajeme hru, Buď naší loutkou, Co dokážeš, Teď rozkazujeme my.

  • Název v anglickém jazyce

    Roma pupils at the primary school

  • Popis výsledku anglicky

    This text deals with problem of pedagogical communication between the Roma pupils and their teachers at the lower secondary school, particulary the levels of power in the class. The research that I realized, was focused on communication between teachersand Roma pupils. My inquiry was based on an ethnographic observation on the grounds of a primary school. Based on the data from the survey, I distinguished five power constellations that occurred in the classroom. The constellations are named: I am the boss here, We are play in the game, Be our puppet, Let's see what you can bear, Now we are commanding.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů