Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faculty Development Centers : Confronting the disparities in the quality of classroom practice globally

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00080883" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00080883 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Faculty Development Centers : Confronting the disparities in the quality of classroom practice globally

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this symposium is to begin an ICET collective conversation about the mission and role of faculty development centers at our own institutions with the intention of fostering a collaborative research agenda focused on documenting the 3-way impact of such centers: 1.) effectiveness of the center; 2.) effectiveness of teaching; and 3.) enhancement of student learning. As universities around the world prepare for the increasing demand for data driven instructional decision-making coupled withproof of student learning against outcome-based learning objectives, the role of the faculty development centers (FDCs) on our campuses becomes more prominent. Many ICET institutions have such centers under various names with different structures, missions, and programs. In the 21st century, higher education faculties are perhaps the most critical factor in developing educational programs that support global socioeconomic sustainability.

  • Název v anglickém jazyce

    Faculty Development Centers : Confronting the disparities in the quality of classroom practice globally

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this symposium is to begin an ICET collective conversation about the mission and role of faculty development centers at our own institutions with the intention of fostering a collaborative research agenda focused on documenting the 3-way impact of such centers: 1.) effectiveness of the center; 2.) effectiveness of teaching; and 3.) enhancement of student learning. As universities around the world prepare for the increasing demand for data driven instructional decision-making coupled withproof of student learning against outcome-based learning objectives, the role of the faculty development centers (FDCs) on our campuses becomes more prominent. Many ICET institutions have such centers under various names with different structures, missions, and programs. In the 21st century, higher education faculties are perhaps the most critical factor in developing educational programs that support global socioeconomic sustainability.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA13-23578S" target="_blank" >GA13-23578S: Učitel a žáci v dialogickém vyučování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Naruto, Japan

  • Stát konání akce

    JP - Japonsko

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    30

  • Počet zahraničních účastníků

    30

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    WRD - Celosvětová akce