Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konceptová analýza edukačního programu Muzea města Brna Staří mistři

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00085979" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00085979 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konceptová analýza edukačního programu Muzea města Brna Staří mistři

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Analýza představuje muzejní edukační program Staří mistři realizovaný Muzeem města Brna ve spolupráci s Oddělením muzeologie Ústavu archeologie a muzeologie Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. Program zaměřený na 2. stupeň základních škol pracujes aktuálními tendencemi muzejní a galerijní pedagogiky a nabízí žákům vhled do souvislostí, které stály u vzniku děl, dnes vystavených ve stálé expozici starého umění na hradě Špilberku v Brně. Učí žáky rozeznávat specifické znaky období od renesance po19. století v přímé interakci s exponáty této sbírky a podporuje kladný vztah k umění a kultuře jako k nehmotnému kulturně historickému dědictví lidstva.

  • Název v anglickém jazyce

    The Concept Analysis Of Brno City Museum´s Educational Programme Old Masters

  • Popis výsledku anglicky

    The analysis introduces a museum education programme called Old Masters. This programme has been put into practice in Brno City Museum in cooperation with the Museology Section of the Department of Archaeology and Museology at the Faculty of Arts, Masaryk University, Brno. The programme has been designed for pupils of lower secondary schools. It employs up-to-date trends of museum and gallery education, and offers pupils some insight into the context of creation of various pieces of art exhibited in theold-art permanent exhibitions in Špilberk castle, Brno. The programme uses direct interaction with the exhibits to teach the pupils to recognise characteristics of historical periods from Renaissance to the 19th century. It also builds up and supports positive relationship to art and culture as intangible cultural and historical heritage of the mankind.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vzdělávací obsah v muzejní edukaci

  • ISBN

    9788024446257

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    165-176

  • Počet stran knihy

    221

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly