Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam bakalářské diplomové práce v systému přípravy studentů vysokých škol humanitního zaměření k samostatné odborné práci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00086057" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00086057 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam bakalářské diplomové práce v systému přípravy studentů vysokých škol humanitního zaměření k samostatné odborné práci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá kvalitativní stránkou bakalářské diplomové práce. Přisuzuje danému typu práce důležité místo v systému přípravy studenta na magisterské studium. Bakalářská diplomová práce se tak stává především po metodické stránce příležitostí zlepšit schopnost systematické samostatné práce s primární i sekundární literaturou a podstatně zvýšit schopnost přesně a gramaticky správně formulovat v písemném projevu.

  • Název v anglickém jazyce

    The Place of the Bachelor´s Dissertation in the System Preparing Students of Humanities for Their Individual Professional Work

  • Popis výsledku anglicky

    The article concentrates on the topic of qualities of a bachelor's dissertation. Bachelor's dissertation is supposed to be an important part of the process of the preparation of a student to the master's degree study. Bachelor's dissertation turns in this way into a chance for the student to enhance his/her ability to work individually with the primary and secondary literary sources and express clearly and grammatically correct his/her opinions in a written form.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Acta Rossica Tyrnaviensis II. Zborník štúdií Katedry rusistiky Filozofickej fakulty Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • ISBN

    9788026309932

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    119-127

  • Počet stran knihy

    148

  • Název nakladatele

    Katedra rusistiky Filozofickej fakulty Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly