Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Deployment of cognitive and affective determinants in blended learning - Case study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50013507" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50013507 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-59360-9_41" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-59360-9_41</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-59360-9_41" target="_blank" >10.1007/978-3-319-59360-9_41</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Deployment of cognitive and affective determinants in blended learning - Case study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper discusses psycho-didactic framework which is applied to stimulate language development and test language competence in students of bachelor study programmes within Blended learning concept. Cognitive and affective determinants are unique to each student. When this perspective is simplified to the core it is possible to state that each student has his/her learning prerequisites like knowledge and has his/her attitudes, interests and self-esteem. In this presented research we tried to demonstrate the concept of determinants with real participants on the real teaching-learning stage. The goal is to maternize theory and visualize how theory aligns with practice.

  • Název v anglickém jazyce

    Deployment of cognitive and affective determinants in blended learning - Case study

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses psycho-didactic framework which is applied to stimulate language development and test language competence in students of bachelor study programmes within Blended learning concept. Cognitive and affective determinants are unique to each student. When this perspective is simplified to the core it is possible to state that each student has his/her learning prerequisites like knowledge and has his/her attitudes, interests and self-esteem. In this presented research we tried to demonstrate the concept of determinants with real participants on the real teaching-learning stage. The goal is to maternize theory and visualize how theory aligns with practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Blended learning : new challenges and innovative practices (ICBL 2017)

  • ISBN

    978-3-319-59359-3

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    464-474

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Hong Kong

  • Datum konání akce

    27. 6. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku