Deployment of cognitive and affective determinants in blended learning - Case study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50013507" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50013507 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-59360-9_41" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-59360-9_41</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-59360-9_41" target="_blank" >10.1007/978-3-319-59360-9_41</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Deployment of cognitive and affective determinants in blended learning - Case study
Popis výsledku v původním jazyce
The paper discusses psycho-didactic framework which is applied to stimulate language development and test language competence in students of bachelor study programmes within Blended learning concept. Cognitive and affective determinants are unique to each student. When this perspective is simplified to the core it is possible to state that each student has his/her learning prerequisites like knowledge and has his/her attitudes, interests and self-esteem. In this presented research we tried to demonstrate the concept of determinants with real participants on the real teaching-learning stage. The goal is to maternize theory and visualize how theory aligns with practice.
Název v anglickém jazyce
Deployment of cognitive and affective determinants in blended learning - Case study
Popis výsledku anglicky
The paper discusses psycho-didactic framework which is applied to stimulate language development and test language competence in students of bachelor study programmes within Blended learning concept. Cognitive and affective determinants are unique to each student. When this perspective is simplified to the core it is possible to state that each student has his/her learning prerequisites like knowledge and has his/her attitudes, interests and self-esteem. In this presented research we tried to demonstrate the concept of determinants with real participants on the real teaching-learning stage. The goal is to maternize theory and visualize how theory aligns with practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Blended learning : new challenges and innovative practices (ICBL 2017)
ISBN
978-3-319-59359-3
ISSN
0302-9743
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
464-474
Název nakladatele
Springer
Místo vydání
Cham
Místo konání akce
Hong Kong
Datum konání akce
27. 6. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—