Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků v digitálních kompetencích : případová studie projektu Masarykovy univerzity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00089704" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00089704 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků v digitálních kompetencích : případová studie projektu Masarykovy univerzity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek ve sborníku představuje oblast informační gramotnosti, které se v prostředí české školní praxe věnuje zatím opatrná pozornost. Téma je v podobě případové studie nahlíženo fokusem projektu Masarykovy univerzity se 34 základními a středními školami. Jsou prezentovány výstupy z průběžných průzkumných šetření projektu, z nichž vyplynula zřetelná potřeba individualizovaného a systematického přístupu ke vzdělávání pedagogů s akcentem didakticky správné a smysluplné implementace dotykových technologií do oborových didaktik primárního a sekundárního školství. Příspěvek hledá odpovědi na tyto tematické okruhy: jak pedagogové reflektují téma technologie ve školní praxi, jaké vzdělávací potřeby mají současní učitelé primárního a sekundárního školství v oblasti digitálních kompetencí, jak přijímají nabízené vzdělávací aktivity a jaké preference v nich vyjadřují z hlediska forem či platforem, ale i vzdělávacího obsahu.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational needs of teachers in digital competencies : a case study of the project of Masaryk University

  • Popis výsledku anglicky

    Article in proceedings is the area of information literacy that the Czech school practice pays careful attention. Theme takes the form of case studies and focus of the project is viewed MU with 34 primary and secondary schools. Presents the outcomes of the ongoing exploratory surveys of the project, which resulted from the need for individualized and systematic approach to education, the accent didactically correct and meaningful implementation of touch technology into the didactics of primary and secondary education. Post seeks answers to the following topics: how teachers reflect on the topic of technology in teaching practice, what the training needs are current teachers of primary and secondary education in the field of digital competencies, accept the offered educational activities and what preferences they express in terms of forms or platforms, but and educational content.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Škola jako místo setkávání aneb Učení je zábavné a inspirativní v každém věku. Sborník z konference konané 15. dubna 2016

  • ISBN

    9788073086435

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    101-110

  • Název nakladatele

    Filozofická fakulta UK Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    15. 4. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku