Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Studenti učitelství přírodovědných oborů: Za jakých podmínek se jim daří vyučovat dialogicky?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00090862" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00090862 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Studenti učitelství přírodovědných oborů: Za jakých podmínek se jim daří vyučovat dialogicky?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku si kladu za cíl představit výsledky výzkumu, který probíhal v rámci výuky předmětu pedagogická komunikace a byl zaměřen na studenty učitelství přírodovědných předmětů. Studenti měli za úkol implementovat v maximální možné míře prvky dialogického vyučování (otevřené otázky vyšší kognitivní náročnosti - OO VKP, uptake a otevřená diskuze- OD) do svého mikrovyučování (15 minutová výuka pro spolužáky). Studenti byli úspěšní v různé míře a dají se rozdělit do třech skupin. V čem se skupiny liší, bude také diskutováno.

  • Název v anglickém jazyce

    Preservice science teacher students: Under what conditions they thrive teach dialogically?

  • Popis výsledku anglicky

    The paper aims to present the results of research conducted during the lessons of educational communication and focused on preservice science teachers. Students were asked to implement in the maximum extent elements of dialogic teaching (open questions of higher cognitive demands, uptake and open discussion) into its microteaching (15 minutes lessons for their classmates). The students have been successful in varying degrees and can be divided into three groups. In what different groups, they will also be discussed.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů