Uplatnění fenomenografického přístupu na příkladu výzkumu využívání digitálních technologií ve vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00091338" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00091338 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journals.muni.cz/pedor/issue/view/497" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/issue/view/497</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2016-3-442" target="_blank" >10.5817/PedOr2016-3-442</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Uplatnění fenomenografického přístupu na příkladu výzkumu využívání digitálních technologií ve vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje možnostem využití fenomenografie v pedagogickém výzkumu na příkladu výzkumu digitálních technologií ve vzdělávání. Tato výzkumná orientace je v českém prostředí téměř neznámá a hlavním cílem příspěvku je otevřít diskusi o možnostech jejího využití.
Název v anglickém jazyce
Using phenomenographic approach : An example of research on digital technologies in education
Popis výsledku anglicky
This paper discusses the potentialities of employing phenomenography in educational research using an example of researching digital technologies in education. This research approach is rather unknown and underused in the Czech research environment; accordingly, the main goal of the paper is to open a discussion about applying phenomenography in Czech educational research.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
26
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
442-456
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—