Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Studia zlých médií - eristika pro digiální společnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00092788" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00092788 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Studia zlých médií - eristika pro digiální společnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem studie je představit zlá mediální studia (Evil Media Studies) jako účinný metodologický nástroj, který představuje alternativu k čistě technickému pohledu na informační technologie, stejně jako k čistě estetickému hledisku. V této souvislosti můžeme mluvit o obratu od estetiky k etice, o opuštění hlediska uživatele ve prospěch hlediska programátora, o vystoupení ze závětří akademické debaty ve prospěch participativního výzkumu nových médií, stírajícího hranice mezi teorií a experimentální praxí digitální kultury.

  • Název v anglickém jazyce

    Evil Media Studies - Eristic for Digital Societies

  • Popis výsledku anglicky

    Evil media studies was introduced as an effective methodological tool that offers an alternative to a purely technical point of view on information technology as well as the purely aesthetic viewpoint. In this context, we can talk about the turnover from aesthetics to ethics, about leaving the user's perspective in favour of a programmer’s perspective, and about overcoming the isolation of academic debate in favour of participatory research in new media network, i. e. blurring boundaries between theory and experimental practice of digital culture.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Management Challenges in the 21st Century 2016. Digitalization of the Society, Economy and Market: Currant Issues and Challenges

  • ISBN

    9788089306329

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    20-31

  • Název nakladatele

    Vysoká škola manažmentu

  • Místo vydání

    Trenčín

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    12. 4. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku