Narrative Inquiry : A Classroom Full of Researchers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00096373" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00096373 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://hdl.handle.net/11222.digilib/136292" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11222.digilib/136292</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Narrative Inquiry : A Classroom Full of Researchers
Popis výsledku v původním jazyce
Book review - Sisk-Hilton, S., & Meier, D. R. (2017). Narrative inquiry in early childhood and elementary school: Learning to teach, teaching well. New York: Routledge.
Název v anglickém jazyce
Narrative Inquiry : A Classroom Full of Researchers
Popis výsledku anglicky
Book review - Sisk-Hilton, S., & Meier, D. R. (2017). Narrative inquiry in early childhood and elementary school: Learning to teach, teaching well. New York: Routledge.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů