HOW MUCH TEACHING METHODS RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00110912" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00110912 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.ceeol.com/search/book-detail?id=841225" target="_blank" >https://www.ceeol.com/search/book-detail?id=841225</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Skol’ko nužno metodik prepodavanija russkogo jazyka kak inostrannogo?
Popis výsledku v původním jazyce
Doklad stavit pod vopros odnostoronneje predpočtenije kommunikativnogo metoda prepodavanija russkogo jazyka kak inostrannogo vsem drugim podchodam. Osnovnym kriterijem dlja podbora podchodjaščego metoda obučenija sčitajutsja celi obučenija i ich dostiženije.
Název v anglickém jazyce
HOW MUCH TEACHING METHODS RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE?
Popis výsledku anglicky
The thesis calls into question the blasted preference of the communicative method in teaching Russian as a foreign language. The thesis suggests that the goals of the teaching should be taken as the basic touchstone while searching for an applicable method of teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
60202 - Specific languages
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktual’nyje problemy obučenija russkomu jazyku XII
ISBN
9788021084032
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
38-42
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
BRNO
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000399973500005