Hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060159" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060159 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přináší vybrané výsledky empirického výzkumu v oblasti hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní. Cílem bylo zjistit, jak v dnešní době učitelé hodnotí a diagnostikují svoje žáky ve výuce elementárního čtení a psaní. Jaké volí metody, formy a kritéria pro hodnocení.
Název v anglickém jazyce
Assessment in Teaching of Elementary Reading and Writing
Popis výsledku anglicky
The thesis deals some resolutions of research in area of teaching in elementary reading and writing. It includes research whose aim was to find out how teachers assess and diagnose their students in teaching elementary reading and writing. What are the appropriate methods, forms and criteria evaluation. The thesis deals some resolutions of research in area of teaching in elementary reading and writing. It includes research whose aim was to find out how teachers assess and diagnose their students in teaching elementary reading and writing. What are the appropriate methods, forms and criteria evaluation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy
ISBN
9788021058767
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
129-135
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU
Datum konání akce
11. 6. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—