Through the Keyhole : Teacher development through observation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00099107" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00099107 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Through the Keyhole : Teacher development through observation
Popis výsledku v původním jazyce
Observation is a powerful tool that can help teachers to develop and grow, but observation does not necessarily always need to depend on others watching us; learning how to self- observe may, in the long term, prove much more beneficial and help teachers to empower themselves. This practical talk considers different types of observations, how to implement them in our and our colleagues' classrooms, and tools (technology and other instruments) that we can use to look through the keyhole at our own teaching.
Název v anglickém jazyce
Through the Keyhole : Teacher development through observation
Popis výsledku anglicky
Observation is a powerful tool that can help teachers to develop and grow, but observation does not necessarily always need to depend on others watching us; learning how to self- observe may, in the long term, prove much more beneficial and help teachers to empower themselves. This practical talk considers different types of observations, how to implement them in our and our colleagues' classrooms, and tools (technology and other instruments) that we can use to look through the keyhole at our own teaching.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů