Pojetí informační gramotnosti a mediální gramotnosti v edukační praxi formálního a neformálního vzdělávání v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00099745" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00099745 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.narodnikonvent.eu/2017/04/19/kulaty-stul-medialni-gramotnost-v-kontextu-obcanskeho-vzdelavani/" target="_blank" >https://www.narodnikonvent.eu/2017/04/19/kulaty-stul-medialni-gramotnost-v-kontextu-obcanskeho-vzdelavani/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pojetí informační gramotnosti a mediální gramotnosti v edukační praxi formálního a neformálního vzdělávání v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek reaguje na aktuální dění v českém školství a reflektuje nedostatečnou podporu mediální a informační výchovvy ve formálním i neformálním vzdělávání. Nabízí perspektivu edukace informační a mediální gramotnosti v knihovnách.
Název v anglickém jazyce
The concept of information literacy and media literacy in the educational practice of formal and non-formal education in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper responds to current events in Czech education and reflects the insufficient support of media and information education in both formal and non-formal education. It offers the prospect of educating information and media literacy in libraries.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů