Perspektivy spolupráce knihoven a škol v rozvoji gramotností pro 21. století
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00099747" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00099747 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.skipcr.cz/aktuality/archiv-aktualit/spoluprace-knihoven-a-skol-v-oblasti-ctenarske-a-informacni-gramotnosti" target="_blank" >http://www.skipcr.cz/aktuality/archiv-aktualit/spoluprace-knihoven-a-skol-v-oblasti-ctenarske-a-informacni-gramotnosti</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Perspektivy spolupráce knihoven a škol v rozvoji gramotností pro 21. století
Popis výsledku v původním jazyce
Odborný příspěvek představuje příležitosti, které má veřejná knihovna pro edukaci informační gramotnosti. V příspěvku je tak reflektována současná potřeba spolupráce knihoven a škol v rozvoji celoživotního vzdělávání, kam patří také informační a mediální gramotnost. Velkou roli v tomto kontextu hraje učící knihovník.
Název v anglickém jazyce
The Perspective of Collaboration of Libraries and Schools in the Development of Literacy for the 21st Century
Popis výsledku anglicky
The paper presents opportunities for the public library to educate information literacy. The contribution reflects the current need for cooperation between libraries and schools in the development of lifelong learning, including information and media literacy. A major role in this context is played by the teaching librarian.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů