Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perspektivy spolupráce knihoven a škol v rozvoji gramotností pro 21. století

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00099747" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00099747 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.skipcr.cz/aktuality/archiv-aktualit/spoluprace-knihoven-a-skol-v-oblasti-ctenarske-a-informacni-gramotnosti" target="_blank" >http://www.skipcr.cz/aktuality/archiv-aktualit/spoluprace-knihoven-a-skol-v-oblasti-ctenarske-a-informacni-gramotnosti</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Perspektivy spolupráce knihoven a škol v rozvoji gramotností pro 21. století

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Odborný příspěvek představuje příležitosti, které má veřejná knihovna pro edukaci informační gramotnosti. V příspěvku je tak reflektována současná potřeba spolupráce knihoven a škol v rozvoji celoživotního vzdělávání, kam patří také informační a mediální gramotnost. Velkou roli v tomto kontextu hraje učící knihovník.

  • Název v anglickém jazyce

    The Perspective of Collaboration of Libraries and Schools in the Development of Literacy for the 21st Century

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents opportunities for the public library to educate information literacy. The contribution reflects the current need for cooperation between libraries and schools in the development of lifelong learning, including information and media literacy. A major role in this context is played by the teaching librarian.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů