Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Informační gramotnost : hodnocení zdrojů a informací ve výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00099832" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00099832 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/sc25/program-2-setkani-zvyseni-kvality-vzdelavani-zaku-rozvoje-klicovych-kompetenci-oblasti-vzdelavani-a-gramotnosti/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/sc25/program-2-setkani-zvyseni-kvality-vzdelavani-zaku-rozvoje-klicovych-kompetenci-oblasti-vzdelavani-a-gramotnosti/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Informační gramotnost : hodnocení zdrojů a informací ve výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Workshop s učiteli hledá odpovědi na otázky: Jsou žáci dostatečně informačně a mediálně gramotní při hodnocení a ověřování informací? Dokážou žáci informace z textů, statistik, grafů, schémat nebo tabulek číst a dále s nimi pracovat ve výuce nebo pro svou osobní potřebu? Workshop zčásti reflektuje realizované výzkumné aktivity, zčásti je součástí kvalitativního výzkumu informační gramotnosti v edukační praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Information literacy : evaluation of resources and information in teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The Workshop with Teachers is looking for answers to questions: Are pupils sufficiently informative and media literate in evaluating and verifying information? Do pupils read and learn from texts, statistics, charts, diagrams or charts in their teaching or for their own personal use? The workshop partly reflects the research activities carried out, partly part of qualitative research on information literacy in educational practice.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Praha, Univerzita Karlova

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    30

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce