Informační gramotnost v teorii a pedagogické praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F18%3A00102417" target="_blank" >RIV/00216224:14210/18:00102417 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Informační gramotnost v teorii a pedagogické praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Odborný workshop v první části obsahoval výsledky výzkumných šetření autorky v oblasti informační gramotnosti ve formálním i neformálním prostředí. V další části se workshop věnoval teoriím a modelům informační gramotnosti a poté aplikaci modelů do pedagogické praxe učících knihovníků a pedagogů.
Název v anglickém jazyce
Information Literacy in the Theory and Pedagogical Practice
Popis výsledku anglicky
The expert workshop in the first part included the results of the survey of the author in the field of information literacy in formal and informal educationt. In the next part, the workshop devoted to theories and models of information literacy and then application of models to the teaching practice of librarians and teachers.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Městská knihovna Havířov
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
15
Počet zahraničních účastníků
—
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce