Analyzing the Language and Communicative Practices of ‘the Instafamous’
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F18%3A00105254" target="_blank" >RIV/00216224:14210/18:00105254 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Analyzing the Language and Communicative Practices of ‘the Instafamous’
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the presentation is to outline the author's novel classification model of Instagram posts. The attention is paid to characteristic features of the given categories while emphasizing the similarities and differences related to the language and multimodality of the posts. The author employs Instagram posts uploaded by 'Instagirls' to illustrate the classification.
Název v anglickém jazyce
Analyzing the Language and Communicative Practices of ‘the Instafamous’
Popis výsledku anglicky
The aim of the presentation is to outline the author's novel classification model of Instagram posts. The attention is paid to characteristic features of the given categories while emphasizing the similarities and differences related to the language and multimodality of the posts. The author employs Instagram posts uploaded by 'Instagirls' to illustrate the classification.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
60203 - Linguistics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů