Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Does Knowledge of Grammar Influence Productive Speaking Skills of the Students of Russian Departments? (on the Example of a Questionnaire of Czech and Slovak Students)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F18%3A00106115" target="_blank" >RIV/00216224:14210/18:00106115 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://journals.uspu.ru/attachments/article/2240/9.pdf" target="_blank" >http://journals.uspu.ru/attachments/article/2240/9.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Vlijajet li znanie grammatiki na produktivnye rečevye sposobnosti studentov-rusistov?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Statja pokazyvaet rezultaty sravnitelnogo analýza sposobnostej češskich i slovackich studentov-rusistov polzovaťsjx znaniem grammatiki russkogo jazyka na konkretnych primerach. Vzjaty glagoly, kotorye studentam poka neznakomy, i sravnivaetsja ich sposobnosť obrazovať pravilnyje sprjagaemye formy.

  • Název v anglickém jazyce

    Does Knowledge of Grammar Influence Productive Speaking Skills of the Students of Russian Departments? (on the Example of a Questionnaire of Czech and Slovak Students)

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the results of a comparative survey of university students studying Russian as a foreign language, aimed at exploring their ability to apply the knowledge of the grammar system of the Russian language in practice. The ability to produce the required forms of verbs, specifically the first person of the singular and the plural, and determine the aspect of verbs as a learning skill was studied.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Filologičeskij klass

  • ISSN

    2071-2405

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    54

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    RU - Ruská federace

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    65-71

  • Kód UT WoS článku

    000456103000009

  • EID výsledku v databázi Scopus