Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora školní adaptace dětí-cizinců v českém a norském prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00111702" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00111702 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://capv.tul.cz/images/capv/Program_zari.pdf" target="_blank" >http://capv.tul.cz/images/capv/Program_zari.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora školní adaptace dětí-cizinců v českém a norském prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je prezentovat zjištění disertační práce, která si za svůj cíl kladla porovnat podporu školní adaptace dětí-cizinců v českém a norském prostředí za účelem porozumění procesu v obou zemích a odhalení oblastí, které učitelé v obou prostředích považují za klíčové pro úspěšnost procesu. S ohledem na hlavní cíl byla formulována hlavní výzkumná otázka: Jaké poznatky přináší srovnání podpory školní adaptace dětí-cizinců v českém a norském prostředí? Při řešení byla využita Beredayova čtyřkroková metoda srovnání (Bereday, 1964; Rabušicová &amp; Záleská, 2016; Vlček, 2015).

  • Název v anglickém jazyce

    Support of school adaptation of immigrant children in Czech and Norwegian environment

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to present the findings of the dissertation, whose aim was to compare support for school adaptation of immigrant children in the Czech and Norwegian environments in order to understand the process in both countries and to reveal the areas that teachers consider to be crucial. With respect to the main objective, the main research question was formulated: What findings does the comparison of support for school adaptation of foreign children in the Czech and Norwegian environment bring? Bereday's four-step method of comparison was used in the solution (Bereday, 1964; Rabušicová &amp; Záleská, 2016; Vlček, 2015).

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů