Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Financování multimediální výchovy v hudebním oboru na základních uměleckých školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00112982" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00112982 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://hdl.handle.net/11222.digilib/141913" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11222.digilib/141913</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/MB2019-2-6" target="_blank" >10.5817/MB2019-2-6</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Financování multimediální výchovy v hudebním oboru na základních uměleckých školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Aby současné umělecké školství mohlo být považováno za moderní a držící krok se současnými trendy, nevyhne se inovaci nabízených předmětů, vybavení a učebních metod, a to tím, že výuka bude obohacena o multimediální prvky. Tento článek se zabývá multimediálním vzděláváním na základních uměleckých školách v České republice, konkrétně v hudebním oboru. První část popisuje systém základního uměleckého vzdělávání a definuje multimédia. Následně autorka ukazuje, jak mohou být multimédia využita na základních uměleckých školách, a vyjmenovává způsoby, jakým mohou být financována. Je zřejmě, že iniciativa pro získání peněz na tyto účely může přicházet ze školy samotné, ale také z institucí vně školy. Článek zároveň může sloužit jako návod pro ředitele základních uměleckých škol během zavádění a rozvíjení multimediálních předmětů.

  • Název v anglickém jazyce

    Funding of multimedia education in music branch at primary art schools

  • Popis výsledku anglicky

    In order to keep art education up with the times and attractive for young people, we cannot avoid innovation of subjects, equipment and teaching methods in a sense that the lessons should be enriched by multimedia elements. This paper deals with multimedia education at the primary schools of art in the Czech Republic, namely in the music branch. First part describes the system of primary education of art and defines multimedia. Subsequently the author shows how multimedia can be used by primary art schools and lists ways to fund necessary equipment. It is obvious that the initiative for gaining money for these purposes can come from a school itself but also from institutions outside of the primary art schools. The paper can also serve as a manual for directors of schools during introducing and development of multimedia subjects.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Musicologica Brunensia

  • ISSN

    1212-0391

  • e-ISSN

    2336-436X

  • Svazek periodika

    54

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    63-76

  • Kód UT WoS článku

    000508609200006

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85082314380