Financování multimediální výchovy v hudebním oboru na základních uměleckých školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00112982" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00112982 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://hdl.handle.net/11222.digilib/141913" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11222.digilib/141913</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/MB2019-2-6" target="_blank" >10.5817/MB2019-2-6</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Financování multimediální výchovy v hudebním oboru na základních uměleckých školách
Popis výsledku v původním jazyce
Aby současné umělecké školství mohlo být považováno za moderní a držící krok se současnými trendy, nevyhne se inovaci nabízených předmětů, vybavení a učebních metod, a to tím, že výuka bude obohacena o multimediální prvky. Tento článek se zabývá multimediálním vzděláváním na základních uměleckých školách v České republice, konkrétně v hudebním oboru. První část popisuje systém základního uměleckého vzdělávání a definuje multimédia. Následně autorka ukazuje, jak mohou být multimédia využita na základních uměleckých školách, a vyjmenovává způsoby, jakým mohou být financována. Je zřejmě, že iniciativa pro získání peněz na tyto účely může přicházet ze školy samotné, ale také z institucí vně školy. Článek zároveň může sloužit jako návod pro ředitele základních uměleckých škol během zavádění a rozvíjení multimediálních předmětů.
Název v anglickém jazyce
Funding of multimedia education in music branch at primary art schools
Popis výsledku anglicky
In order to keep art education up with the times and attractive for young people, we cannot avoid innovation of subjects, equipment and teaching methods in a sense that the lessons should be enriched by multimedia elements. This paper deals with multimedia education at the primary schools of art in the Czech Republic, namely in the music branch. First part describes the system of primary education of art and defines multimedia. Subsequently the author shows how multimedia can be used by primary art schools and lists ways to fund necessary equipment. It is obvious that the initiative for gaining money for these purposes can come from a school itself but also from institutions outside of the primary art schools. The paper can also serve as a manual for directors of schools during introducing and development of multimedia subjects.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Musicologica Brunensia
ISSN
1212-0391
e-ISSN
2336-436X
Svazek periodika
54
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
63-76
Kód UT WoS článku
000508609200006
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85082314380