Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inkluzivní základní umělecké vzdělávání - potřeba nebo utopie?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143207" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143207 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inkluzivní základní umělecké vzdělávání - potřeba nebo utopie?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    : Příspěvek se zamýšlí nad situací a možnostmi inkluzivního vzdělávání na základních uměleckých školách v ČR. Vychází z průzkumu integrace jedinců se specifickými potřebami na základních uměleckých školách, z RVP pro základní umělecké vzdělávání a ŠVP vybraných základních uměleckých škol. Dále se zamýšlí nad edukačně-formativním potenciálem základních uměleckých škol v rámci práce s jedinci se specifickými potřebami. Vychází z potenciálu dramaterapie, tanečně-pohybové terapie, muzikoterapie, arteterapiev rámci hudebního, výtvarného, tanečného a literárně-dramatického oboru na základní umělecké škole. Příspěvek navazuje na výzkum integrace jedinců se specifickými potřebami na základních uměleckých školách ve Zlínském kraji, dále rozvíjí koncepty "speciálního" vzdělávání na základních uměleckých školách

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusive elementary art education - the need or utopia?

  • Popis výsledku anglicky

    This paper examines the situation and possibilities of inclusive education in primary schools of art in the country. Integration based on a survey of individuals with special needs in primary schools of art, from FEP for elementary music education and SVP selected basic schools of art. Also considers the potential educationally-formative arts schools in working with individuals with special needs. Based on the potential of drama, dance-movement therapy, music therapy, art therapy in the music, art, dance and literary and dramatic arts subject at primary school. Post builds on research on the integration of individuals with special needs in primary schools of art in the Zlin region, further develops the concepts of "special" education in primary schoolsof art.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Speciální a inkluzivní vzdělávání a role speciální pedagogiky

  • ISBN

    978-80-244-3364-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    212-215

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    14. 3. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku