Možnosti a meze inkluzivního vzdělávání na základních uměleckých školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33143184" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33143184 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti a meze inkluzivního vzdělávání na základních uměleckých školách
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zamýšlí nad možnostmi inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních uměleckých školách. Vychází z šetření provedených v letech 2010 a 2011, kde se dokumentuje míru integrace na základních uměleckých školách. Dále doporučuje několik fenoménů, které by mohli tristní situaci v této oblasti zlepšit.
Název v anglickém jazyce
Possibilities and limits of inclusive education in primary schools of art
Popis výsledku anglicky
This paper examines the possibilities of inclusive education for pupils with special educational needs in primary schools of art. It is based on surveys conducted between 2010 and 2011, where he documents the degree of integration in primary schools of art. It also recommends a number of phenomenons that could be sad situation to improve in this area.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Speciální pedagogika nejen v inkluzivním vzdělávání
ISBN
978-80-7464-232-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
182-191
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
13. 2. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—