Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Manuál a metodika tvorby školních vzdělávacích programů ZUŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73601739" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73601739 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://imuza.upol.cz/publikace/Polinek-Manual-a-metodika.pdf" target="_blank" >https://imuza.upol.cz/publikace/Polinek-Manual-a-metodika.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.20.24456751" target="_blank" >10.5507/pdf.20.24456751</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Manuál a metodika tvorby školních vzdělávacích programů ZUŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Záměrem publikace, s názvem Manuál a metodika tvorby školních vzdělávacích programů základních uměleckých škol pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, je rozšířit perspektivu pedagogů v přístupech k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami tak, aby byli schopni v rámci stávající situace v českém školství nastavit a realizovat konkrétní školní vzdělávací programy z ohledem na inkluzivní přístup. Obsah publikace vychází také ze stávajícího Rámcového vzdělávacího programu pro ZUŠ, ve kterém jsou obsaženy základy inkluzivních přístupů k žákům v základním uměleckém vzdělávání. Text by neměl být chápán jako snaha o vytvoření nového RVP, ale jako rozšíření a konkretizování inkluzivních tezí obsažených ve stávajícím Rámcově vzdělávacím programu. Publikace se tak nesnaží o nastínění systémových změn v rámci základního uměleckého vzdělávání, ale reflektuje současnou praxi vzdělávání na základních uměleckých školách v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Manual and Methodology for Creating Primary Schools of Arts‘S School Education Programmes for Pupils with Specific Educational Needs

  • Popis výsledku anglicky

    The publication Manual and methodology for creating Primary Schools of Arts‘s School Education Programmes for pupils with specific educational needs aims to widen the perspective of possible attitudes towards pupils with specific educational needs, so that the responsible teachers might be able to elaborate and effect particular school educational programmes based on inclusive attitude in terms of the situation in Czech educational system. Its content builds on current Framework Education Programme for Primary Schools of Arts, which contains basics of inclusive attitudes towards pupils in primary art education. Text should not be seen as an intention to create new Framework Education Programme, whereas as an amplification and specification of the current one. Therefore, the publication does not seek to describe systemic changes in the area of primary art education, but reflects on the current practice at Primary Schools of Arts in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-5753-6

  • Počet stran knihy

    61

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy