Humorné zprostředkování rámcových vzdělávacích programů pro předškolní, základní a gymnaziální vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43967038" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43967038 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://old.fpe.zcu.cz/export/sites/fpe/kvk/Publikace/soubory/POZICE_odborna_kniha.pdf" target="_blank" >https://old.fpe.zcu.cz/export/sites/fpe/kvk/Publikace/soubory/POZICE_odborna_kniha.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Humorné zprostředkování rámcových vzdělávacích programů pro předškolní, základní a gymnaziální vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Text je reflexí rámcových vzdělávacích programů v kontextu humoru a výtvarné výchovy, která je podpořena zúčastněným pozorováním výuky na vybraných mateřských, základních a středních školách a konkretizací očekávaných výstupů RVP G v rámci výtvarného úkolu pro žáky gymnázia. Pozice humoru je v rámcových vzdělávacích programech (RVP PV, RVP ZV, RVP G) předznamenána především v důrazu na rozvíjení komunikativních dovedností žáka, ať už se jedná o zařazení komunikativní kompetence mezi kompetence klíčové či akcentaci ověřování komunikačních účinků vizuálně obrazného vyjádření ve výtvarném oboru.
Název v anglickém jazyce
Humorous Specification of the Framework Educational Programmes for preschool, primary and grammar school education
Popis výsledku anglicky
The text is a reflection on the Framework Educational Programmes in the context of humour and art education, which is supported by participant observation of teaching in selected kindergartens, primary and secondary schools, and a specification of the expected outcomes of the RVP G in the context of an art task for grammar school pupils. The position of humour in the framework education programmes (RVP PV, RVP ZV, RVP G) is foreshadowed primarily in the emphasis on the development of pupils' communicative skills, whether it is the inclusion of communicative competence among the key competencies or the focus on verifying the communicative effects of an artistic expression.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pozice české výtvarné výchovy v mezinárodním kontextu
ISBN
978-80-261-1099-6
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
127-136
Počet stran knihy
295
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS kapitoly
—