Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Humorné zprostředkování rámcových vzdělávacích programů pro předškolní, základní a gymnaziální vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43967038" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43967038 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://old.fpe.zcu.cz/export/sites/fpe/kvk/Publikace/soubory/POZICE_odborna_kniha.pdf" target="_blank" >https://old.fpe.zcu.cz/export/sites/fpe/kvk/Publikace/soubory/POZICE_odborna_kniha.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Humorné zprostředkování rámcových vzdělávacích programů pro předškolní, základní a gymnaziální vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text je reflexí rámcových vzdělávacích programů v kontextu humoru a výtvarné výchovy, která je podpořena zúčastněným pozorováním výuky na vybraných mateřských, základních a středních školách a konkretizací očekávaných výstupů RVP G v rámci výtvarného úkolu pro žáky gymnázia. Pozice humoru je v rámcových vzdělávacích programech (RVP PV, RVP ZV, RVP G) předznamenána především v důrazu na rozvíjení komunikativních dovedností žáka, ať už se jedná o zařazení komunikativní kompetence mezi kompetence klíčové či akcentaci ověřování komunikačních účinků vizuálně obrazného vyjádření ve výtvarném oboru.

  • Název v anglickém jazyce

    Humorous Specification of the Framework Educational Programmes for preschool, primary and grammar school education

  • Popis výsledku anglicky

    The text is a reflection on the Framework Educational Programmes in the context of humour and art education, which is supported by participant observation of teaching in selected kindergartens, primary and secondary schools, and a specification of the expected outcomes of the RVP G in the context of an art task for grammar school pupils. The position of humour in the framework education programmes (RVP PV, RVP ZV, RVP G) is foreshadowed primarily in the emphasis on the development of pupils&apos; communicative skills, whether it is the inclusion of communicative competence among the key competencies or the focus on verifying the communicative effects of an artistic expression.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pozice české výtvarné výchovy v mezinárodním kontextu

  • ISBN

    978-80-261-1099-6

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    127-136

  • Počet stran knihy

    295

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS kapitoly