Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu vyučujícího pedagoga běžné základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055805" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055805 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu vyučujícího pedagoga běžné základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola je primárně orientována na problematiku vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v prostředí běžné základní školy. Usiluje o bližší analýzu možností a aktuální úrovně komunikace těchto žáků v kontextu jejich komunikativních kompetencí,které vyplývají z klíčových kompetencí, jenž jsou stanoveny Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání. V souvislosti s touto problematikou je třeba brát na zřetel rovněž zkušenosti pedagogů, již intenzivně pracují s těmito žáky. Výše zmíněná problematika je zahrnuta v dílčích výsledcích výzkumného šetření, které jsou uvedeny v tomto textu.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Communicative Competences of Pupils with Impaired Communication Abilities from the Perspective of Teacher at Primary School
Popis výsledku anglicky
This chapter is primarily focused on the issue of education of pupils with impaired communication abilities at primary school. The aim is to analyze the possibilities and current levels of communication of pupils with impaired communication abilities inthe context of their communicative competences, which are determined (as key competences) in The Framework Educational Programme for basic education. In connection with this problem, we have to mention experience and opinions of teachers, who intensivelywork with these pupils. The problems mentioned above are in this chapter included as partial results of the research.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání
ISBN
978-80-210-5663-3
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
51-59
Počet stran knihy
196
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—